10 Ağustos 2013 Cumartesi

22.04.13' - Pazartesi

yağmurlu bir günün ardından, güneş batmak üzere.. her yerde parça parça karanlıkların toplaştığı ve penceremden bunları izlerken döküyorum şu mısraları...
dışarıda günlük işlerin telaşı sürerken, gönlümde bir burukluk ve terkedilmişlik müebbet yemiş. üzülmeye dahi karar veremiyorum, yaşanmışlıklara..
ben ne diyeceğim...
ne diyeceğimi bilemezken hayat devam ediyor, benim filmimim koptuğu yerden..
hüzün... bir filiz baş göstermesin yüreğimde.. bütün mutluluklarıma bedel ve birbir çağırıyor geçmişten kırgınlıklarımı, hüzünlerimi, acılarımı.. dışarıda yağmur taneleri birbir inmeye başlıyor tekrar. günün onca tozunu, toprağını üzerinde barındırmış ağaç yapraklarının, üzerinden kayıp gidiyor. yağmur taneleri.. bir yağmur tanesi isterdim, belki bir fırtına yahut tufan.. onca yaşanmışlıkların üzerimdeki tozunu toprağını savuran.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder