10 Ağustos 2013 Cumartesi

24.04.13'

öylesine savuramıyorum kelimeleri, öylesine elimin tersiyle itemiyorum yaşanmışlıkları ... her bir yaşanmışlık biraz daha alevlendiriyor intikam diye adlandırılan hislerimi.. canım acıyor..canım yanıyor... yandığım kadar yakmak istiyorum.. yakacağım ne bir eksik ne bir fazla. olduğu kadar.. yaktığı kadar.. dönüyorum ve soruyorum; ben böyle miydim? böyle yapmak ister miydim?
 ...

        ah ne kadar canım yanmış meğer ki, yaktığı kadar yanıyorum hala. ve beynimde bir tutam kor... alevleniyor düşündükçe ben seni. sinirlenmeye başlıyorum ve kanını akıtıp içerken buluyorum kendimi...

        an ve an çığlıklar yükseliyor.. sessiz direnişlerim vardı eskilerde.. şimdi ise dibe itiyorum onları. alevlendikçe çığlığa vuruyorum kendimi...

        her şeyden vazgeçecek oluyorum. fakat yandığım kadar yakmaktan alıkoyamıyorum hiçbir zerremi..

        'sen' diyorum son olarak...
'sen' diyorum..
'geçmiş' diyorum.. 'geçmişim' diyorum..
'aslında hiç geçmeyecek' diye ekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder